Centrum Persona W TROSCE O JAKOŚĆ
POLITYKA JAKOŚCI
Misją Poradni jest dążenie do uzyskania wysokiej jakości świadczonych usług medycznych i zapewnienie dostępu do wykwalifikowanej kadry. Dążenia te mają na celu optymalizację procesu leczenia i zwiększenia poziomu satysfakcji Pacjentów.
Połączenie wieloletniego doświadczenia w świadczeniu usług medycznych, z kompletnym, dynamicznie rozwijającym się personelem pozwala utrzymać mocną pozycję naszej Poradni jako wiarygodnego i pewnego usługodawcę.
Pracujemy wszyscy na opinię solidnej Poradni poprzez: świadczenie profesjonalnych usług medycznych, wielowymiarowy model leczenia, dobór metod do celu i procesu leczenia Pacjenta, systematyczne szkolenie i motywowanie personelu, w stosunku do zainteresowanych stron stosujemy politykę etyki biznesowej. W imieniu całej poradni i własnym deklaruję realizację powyższych celów oraz dążenie do ciągłego doskonalenia skuteczności jak i stałego podnoszenia jakości naszych usług i spełnienia wymagań powołanych norm, wymagań prawnych i innych mających zastosowanie w działalności poradni